Schaferbus

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Sabina Grönqvist - 29 mars 2011 09:16

Sådärja... idag är ju min lördag och den inledde jag med sovmorgon av kraft.   Nu har jag precis traskat morgonrundan och serverat frulle. Morgonrundan blev ju en rätt kort historia. Khan som har traskat runda + blivit utfodrad strax efter 5 de senaste dagarna var inte direkt imponerad.  

-


Då ska vi se om jag kan försöka mig på en resume. I fredags jobbade jag kväll, traskade en långrunda med Khan på förmiddagen och sanerade lägenheten.  Kvällen blev faktiskt rätt okej såsätt att jag faktiskt hann äta OCH vara på toaletten.  Helgen fortsatte faktiskt att vara hyfsat lugn och fin tycker jag. Framförallt blev ju mina kvällar sällsynt lugna. Jag har varit helt slut och har inte orkat mycket mer än att gå ut på runda, äta och sen svimma.   I söndags ringde dessutom väckarklockan kl 4.   Jag var verkligen inte särskilt pigg i stegen på den morgonrundan kan jag tala om.   Men vad gör man inte för sin älskade hund.   Några missöde med glömda klockor var det på jobb, men tillslut hade vi lyckats samla ihop alla för att kicka igång dagen.  

-

Igår var jag tröttare än tröttast när jag traskade hem från jobb. Min tanke var att gå på långrunda med Khan och sen somna en stund på soffan. Det sket sig ju med kraft när jag blev mega rastlös.  Alltså gick jag långrunda med Khan och sen traskade jag iväg på min egna powerwalk runda. Var hyfsat trött när jag kom hem och efter sista kvällsrundan vid kl 22 svimmade jag rätt ovaggad i soffan. 

-

Idag har jag inga planer alls och det är HELT planerat. Jag ska hursomhelst servera mig själv frukost någongång, ta en dusch och sen blir det nog ett varv med snabeldraken.  

-

Antal steg igår: 25 451
Antal steg i lördags: 16 793

Antal steg i fredags: 12 661

Antal steg i torsdags: 17 776

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards