Schaferbus

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Sabina Grönqvist - 8 mars 2011 09:23

Jo såhär... Eftersom jag har ett namn på bloggen och ett på fotoalbumet så tänkte jag att det eventuellt kan vara en idé att ha samma  Att byta namn på min wordpress blogg tror jag inte går och om det går så är det alldeles för tekniskt för att jag ska orka med.   Så nu testar jag såhär istället. Den gamla bloggen kommer vara kvar eftersom i alla fall jag tycker det är himla kul att kunna gå tillbaka och läsa. Förhoppningsvis inser jag ju då hur långt både jag & Khan kommit när det står svart på vitt. Sen tycker jag att det är rätt roligt med smileys och det funkar ju inte på wordpress.   


Det är lite smågrejor kvar att fixa, b la så ska header bilden klippas till så att den inte är fullt så hög.    Bilderna har Nina stått för & jag har snott!  Eftersom de är så himla fina.  Bloggens viktigaste detalj har jag a ka the papparazzi redan donat till, det går alltså att högerklicka på alla bilder och spara ner. Utifall att någon undrade alltså. 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards