Schaferbus

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sabina Grönqvist - 13 juni 2011 10:35

Sista rycket innan semestern nu.   Det ska bli hur skönt som helst att slippa traska iväg till hospitalet på några veckor- det ska bli många sköna långrundor, hundträning och bad för Khan.   Sen blir det premiär på träningsläger för oss båda- ska bli superspännande. 


-


Igår drabbades jag av akut lockkoma när jag kom hem från jobb & det blev ingen tur till klubben. Tog mig i alla fall samman efter 1 timmes powernap och traskade iväg på långrunda med Khan.   Det blev en rätt rejäl tur & vi fick upp ångan rätt bra. Någon träning blev det däremot inte, utan vi traskade bara runt. Efter lite utfodring somnade jag & Khan på golvet tills det var dags att gå sista rundan.   Det känns med andra ord inte alls fel med lite semester nu.    


-


Ikväll är planen att hinna med en badpremiär tillsammans med Kattis & Elvis. Jag ska leta fram både min bikini & lite vattenleksaker så ska vi nog kunna få ut Elvis i vattnet. Känner jag Khan rätt kommer han köra kamikaze stuket-   så där är jag inte särskilt orolig. Kameran ska dessutom få följa med. 


-


Imorgon är det återbesök för Khan igen. Nu hoppas jag verkligen att det är sista gången med det här örongrejset- men med den här värmen (som jag inte klagar på alls) brukar ju just svampinfektioner vara sällsynt långlivade.   

Ovido - Quiz & Flashcards