Schaferbus

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Sabina Grönqvist - 24 april 2012 07:15


Den här jobbhelgen har varit en jobbmässig mardröm. Det i sin tur har inneburit att Khan har fått total vila. I ren svenssson-svensson anda har han fått gå på lunka-runt-promenader men inget annat. Eller nu ljuger jag: furminering och klosseklippning har jag hunnit med. På köpet fick Khan lite massage/streching när vi ändå satt på golvet & det är ju attans vad envis han är: precis när han håller på att somna rycker han till och agerar pigg.   


I lördags efter jobb attackstädade (inkl blomvattning) jag lägenheten men annars har jag inte gjort mkt vettigt den här helgen. Magnus kom hit för att vi skulle skriva nytt lägenhetskontrakt i lördags & Khan sprang och hämtade leksak det fortaste han kunde.   Sen hände det inte mkt mer & efter sista nattrundan kraschade jag i säng rätt tidigt. Kul helg liksom....  


Nu är jag ledig tisdag & onsdag och det behövs efter den här helgen. Mamma körde hem mig efter jobb idag. Jag var så trött att jag knappt orkade sätta på Khan hans halsband. Hemma, kraschade jag i soffan och sov i nästan 3 timmar.  Gick en runda till parken där Khan fick röja runt som han ville & sen hamnade jag i soffan igen resten av kvällen.



En tur till Ikea är planerad efter löning. Bilderna har kommit så jag måste köpa lite spik för att kunna spika upp mina tavlor också. Snart börar det likna ett riktigt hem det här...   

Ovido - Quiz & Flashcards