Schaferbus

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Sabina Grönqvist - 14 mars 2012 07:15

Då ska vi se om jag kan få ihop en blogg om absolut ingenting.....   Då var det dags att vända på rutinerna igen & gå från kvällspass till morgonpass via det hatiska passet 8:30-17:30.   Jag kan inte hjälpa det men jag gillar inte att behöva jobba som vanligt folk. Jag menar 17:30 är det ju nästan inget av dagen kvar...   Jaja, det är tur att jag inte behöver göra det så ofta... 


Igår och i måndags gällde alltså kvällspass rutiner: korta morgonrundan, tv- bloggar- läsa bok- duscha- måla på ansiktet- snabb städning- fixa disken- vattna blommor- gå långrunda med Khan. Nu är det ju rätt så lindrigt att bara behöva navigera runt 1 germansk urhund i koppel till skillnad från 4 t ex.   Men ur form synpunkt hade det kanske varit bra att utöka pälsbeståndet...! Projektet har avstannat avsevärt känner jag - bara att ta nya tag!  


Efter jobb hämtade jag Khan, gick en liten runda & sen blev det lite fika framför Criminal Minds. Ikväll är det onsdagsparty nere på klubben och jag ska försöka klura ut en plan för vad vi ska träna på. Efter jobb är det ju liksom inte mycket betänketid utan: hämta Khan, rasta, hem, äta, byta om, ner till klubben på mindre än 60 minuter.... 



Ovido - Quiz & Flashcards