Schaferbus

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Sabina Grönqvist - 27 juni 2013 12:28

Har hunnit med en hel del promenader & träning på min semester. I förrgår gick jag en långrunda med Khan i Pildammsparken som innehöll fysträning (balans & backträning) & uppletande. Hann inte mer än landa i soffan hemma innan det var dags att gå en runda tillsammans med Croy, Zita, Diva inkl bihang. 


    Väntar medan jag lägger ut 4 föremål. Rutan var inte fullt så stor som den ska vara, men för att vara 20 minuters promenad hemifrån & mitt i centrala malmö tycker jag det är rätt bra ändå. 


 



Övar balans & vändningar. 

 


Igår spenderade vi dagen hos Kattis & grabbarna. Startade med kaffe innan vi gick en rejäl långrunda i skogen. Tyvärr ville Khan inte stödja på ena bakbenet när jag tog ut honom ur bilen hemma (tyckte han gick orent när efter vila när vi hämtade på dagis, men haltade inte). Kollade igenom honom hemma & då visade det sig att han skavt av en del av trampdynan bak ungefär som en 5 krona. Så nu blir det strumpa på ute & så får han stanna hemma istället för att följa med på löprundan. Trampdynan ser torr & fin ut och han låter den vara ifred så förhoppningsvis läcker det rätt fort- även om trampdynor är rätt sega att läcka ändå. 


Idag kör vi alltså en vilodag. Jag har grejat lite hemma: betalt räkningar, plockat undan, städat. Har även varit på djursjukhuset & köpt påfyllning av energilunch till Khan & lite förbandsmaterial inför lägret. 


Semesterfint på köksbordet. 


Ovido - Quiz & Flashcards