Schaferbus

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Sabina Grönqvist - 6 juni 2013 09:20

Den här veckan är rätt knepig schema mässigt: kväll, morgon, kväll, natt. 4 schemabyten på 4 dagar men det innebär en 4 dagars ledighet. 


Igår körde jag & Petra ner till klubben innan jobb, något senare än tänkt eftersom fönstrena på balkongen pajade och jag fick kasta mig på telefonen till fastighetsskötaren. Leif & Pia var också där nere för att träna och det blev en mysig förmiddag i solen  . Khan fick öva på att gå bakåt & snurra på stället i linförigheten för att komma på att han har 2 bakben & en rumpa. Sitt & ligg kvar fick han köra med extern belöning (bollen) bakom. Jag har ju donat med det innan men tyckte det blev för bökigt med "jag kommer inte tillbaka med bollen som jag tog fast jag inte fick". Trött i huvudet blev Khan allt och gick & la sig med bollen vid stegen medan vi pratade. Jag tror jag ska köra lite blandat med extern belöning till Khan för att få mer förväntan bakåt än fram mot mig... ?

 

Strax ska jag köra iväg & gå en långrunda på Bulltofta innan jag hämtar upp mormor som ska hjälpa mig plantera om några blommor. 

Ovido - Quiz & Flashcards