Schaferbus

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Sabina Grönqvist - 12 februari 2013 09:42

Igår kom jag faktiskt ifrån jobbet i tid med både frukost & lunch i magen- bara en sån sak liksom... Hämtade upp Khan och åkte raka vägen för att gå långrunda close-by. Funderade på att köra till Revinge men mörker, snö & halka kändes inte så lockande. Hur som helst gick vi en hyfsat runda på lite mer än 1 timme & Khan drog med sig ett promenadsällskap hela vägen. Om han någonsin får för sig att tungapporten är för jobbig att bära i trav så tänker jag visa honom den här bilden- då han dessutom kunde galoppera hela rundan. 


   

Idag tror jag att det får bli inomhusträning för oss. Det passar mig bra i kylan. Har klurat lite fram & tillbaka på fjärren och har bestämt för att Khans bakben ska vara stilla - så det tänkte jag klura med. Varför? Jo, för att han gör så av sig själv. Den här snön som kommit känns helt onödig om du frågar mig, paradiset på jorden om du frågar Khan. 



Ovido - Quiz & Flashcards