Schaferbus

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Sabina Grönqvist - 29 maj 2013 10:56

Vaknade till riktigt ruggeväder idag. Inte mig emot egentligen för en gångs skull, jag hade bara en ledig dag förra veckan & är bara ledig idag. Känner att det inte är helt fel att ha en dag i soffan med kaffe & en film. Ska på ett möte i eftermiddag som jag inte alls ser framemot & det gör att min humör inte är på topp. Det har det inte varit den senaste vecka vilket har inneburit att Khan har fått vila. Det som är bra med Khan är att viloperioder- planerade eller inte- aldrig leder till att han blir störrig eller liknande. Klar jag märker att han blir lite busigare i blicken efter ett tag, men detär ju helt ok. 


Hursomhelst tyckte jag att det var på tiden att Khan fick springa av sig lite & använda hjärnan. Alltså tog jag med mig hans frukost ner till parken & efter att han fått springa av sig lite fick han leta upp sin frukost som jag spred ut på en väldigt stor yta i två omgångar. 



Avslutade med ett kort pass fritt följ (som gick jättebra) och ligg kvar som funkade bra - dock stod jag bara någon meter ifrån men hellre lyckade repetiotioner känner jag än att det mest blir pannkaka. 


     


Ikväll är det onsdagsträning & jag ska iallafall åka ner till fika då Nina & Jonas bjuder på Polishundstårta signerad Faxe. Får se hur jag känner inför att träna efter mötet

Ovido - Quiz & Flashcards