Schaferbus

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Sabina Grönqvist - 1 augusti 2012 10:59

Igår kände jag mig nästan frisk, eller ja iallafall betydligt bättre efter att ha fått sova en hel natt. Fick stränga förhållningsregler av mamma att INTE gasa på... fattar inte varför hon säger så  . Jag vågade mig iallafall på att gå en lite längre runda med Khan framåt eftermiddagen, dammsög & städa badrum + kök. Inte särskilt många knop tyckte jag & jag vilade rejält mellan varven, men så vaknade jag inatt av mega ont i halsen igen   . Så idag blir det sofflocket igen. Jag kan snart hela tv-tablån i huvudet... 


 


Troligtvis är det så att det är halsfluss (det kan man f ö även få av virus). Eftersom jag nästintill aldrig får feber eller blir särskilt allmänpåverkad & jag kan äta "ont-i-halsen-vänliga" saker = ingen antibiotika.  


Khan fick lite tankenötter nu när motionen är på sparlåga. Frukosten fick han leta upp i hela lägenheten. Medan jag gick omkring & gömde alla bitar fick han öva sitt kvar på balkongen. Kvällsmaten där fick han oxå öva lite. Ögonkontakt = du får en bit, men bara den biten jag pekar på. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards